Умови співпраці
Компанія VR-Textil пропонує Вам співпрацю по системі дропшипінг, а саме:
· Для поповнення асортименту вашого онлайн - магазину ми надаємо вивантаження товарів з нашого сайту з усіма позиціями ( в будь якому форматі)
· Також у нас є телеграм канал до якого ми приєднуємо Вас для інформування по нових моделях і товарах. Також у телеграм каналі є уся інформація по графіку роботи, та акціях.
· Весь товар, наданий для відвантаження знаходиться у нас на складі, позиції з позначкою « в наявності» - гарантовано доступні для замовлення, додаткові фото і відео, а також інші уточнення по товарах чи послугах надається у Viber або Telegram за номером тел. 0668992963 оптовий менеджер Катерина.
· Також окремо є оптовий прайс на усі позиції та індивідуальні замовлення.
· Менеджер приймає і обробляє Ваші замовлення з 9 до 18:00 з Пн по Пт. Вихідні Сб і Нд.
· По номерах на сайті у нас роздрібні менеджери, і замовлення можуть прийняти тільки по роздрібних цінах! Також вони не знають статус вашого замовлення, так як різні бази даних!
Оформлення замовлень
Оформлення замовлень відбувається тільки через електронну пошту vr.opt.textile@gmail.com
1. В темі листа вказується ваш внутрішній номер замовлення.
2. Розписуєте замовлення з усіма деталями.
3. Замовлення приймається: присвоюється номер, і вказується орієнтовна вага для пошти, виставляється рахунок.
4. Ви робите накладну для пошти.
5. Ми запаковуємо посилку, і присвоюємо ваш номер ТТН.
P.S Відправляти наложеним платежем від свого імені ми не можем, так як у нас кошти заходять на розрахунковий рахунок, і є нюанси в бухгалтерії. (Податки +РКО + фіскальні чеки).
Оплата
Спосіб оплати замовлень:
Якщо Ви новий клієнт: Передоплата за кожне замовлення.
Якщо Ви постійний клієнт: Рахунок виставляється за всі замовлення раз на тиждень.
P.S. Постійний клієнт, це той з ким ми працюємо від двох місяців часу, і кількість замовлень від 50шт. в місяць.
Доставка
Відділення для створення ТТН:
Нова пошта: м. Ланівці, нова пошта №1 вул. Грушевського, 2
Укрпошта: м. Ланівці. 47402 вул. Шкільна, 2
Спосіб доставки замовлень:
Після того як товар запакували, Вам на пошту в переписці до замовлення приходить лист «Запаковано». Кур’єр забирає відправлення з понеділка по суботу до 10:00.
P.S На Новій пошті відправлення мають відслідковуватись до 11:00, на Укрпошті до 15:00.
Відправлення товарів які є в наявності на складі, відбувається кожного дня. Товари яких немає в наявності або не стандартних розмірів відправляються на пошив, термін пошиву від 3 до 10 робочих днів, в залежності від завантаженості цеху. Актуальні терміни можете уточнювати у менеджера при замовленні.
P.S В суботу і неділю цехи не працюють і ці дні не беруться до розрахунку терміну пошиву.
Брак та обмін.
· Похибка в межах 2см. по висоті, не вважається браком.
· Замовлення, які були продані не по наших фото, обміну і поверненню не підлягають.
· Кольори у нас на сайті можуть відрізнятись в межах 1-2 тонів, в залежності від пристроїв на яких переглядаються фото.
· Якщо на замовленні є не прошиті місця, обмін за наш рахунок.
· Якщо не рівні шви. (На випрасуваній тканині, різниця по ширині шва більше ніж 3-4мм.), обмін за наш рахунок.
· Затяжка на тканині, або пляма, обмін за наш рахунок. Претензії по замовленнях приймаються в межах двох днів після отримання замовлення на відділенні Нової пошти.
Товари, які підлягають обміну та поверненню:
1. Штори стандартного розміру (1,5х2,7м.) Максимальна висота, і стандартна ширина. Такі товари можемо забирати собі на склад, вираховується тільки вартість пересилки.
Товари які були замовлені в нас зі складу і не відшивались під Вас. (Товари із п’ятизначними артикулами в форматі ХХ-ХХХ)
Товари, які не підлягають обміну та поверненню:
1. Тканини на відріз.
2. Товари, які відшивались по Вашому замовленню, окрім стандартних штор розміром 1,5х2,7м..
Обов’язкове прохання: обговорюйте всі деталі замовлення з клієнтами – характеристики товару (ми надаємо на сайті, також додатково завжди можна уточнити у менеджера), приблизну вартість доставки ( прораховується на сайтах усіх перевізників), терміни доставки (в передсвяткові дні, під час сезонної завантаженості складу – рекомендується додати 2-3 дні, щоб уникнути негативу або відмов від отримання) до моменту його обробки менеджером.